söndag 16 januari 2011

Ny utmaning-att blogga

Dags för en ny utmaning, att försöka skapa en bloggsida. Något jag aldrig i mina vildaste fantasier kunde tänka mig tidigare. Men i och med zoomins förändring, så lär jag väl göra ett försök i alla fall.
Vill fortfarande ha en möjlighet att dela mina sy och kanske även vissa andra aktiviteter med alla mina vänner, som delar mina intressen.
                                           
Bilden ni möts av på min sida är några grenar på ett plommonträd, som tidigare växte i vår trädgård.
Trädet, som gett oss så många goda skördar, slutade sina dagar så här under en mycket blåsig sommarnatt 2008, strax innan plommonen var riktigt mogna.
 
Välkomna!   
                    Katarina
                     




1 kommentar:

annicka sa...

Katarina, bloggen ser bättre ut än plommonträdet...

Fyndigt namn...ger utrymme för det mesta du vill skriva om och förmedla till oss läsare.