torsdag 7 november 2013

Barcelona 1- belysning och present.

Hemma igen efter några dagar i ett emellanåt sommarvarmt Barcelona. Så mycket det finns i den staden! Mycket hann vi se, men ännu mer finns kvar att upptäcka. 
Till att börja med får ni idag se några av de vackra belysningar jag såg på lite olika håll, ute och inomhus.

Hoppsan, en krona har visst hamnat "på sniskan":-))

 Byggnaden här är Palau de la Música Catalana. Mer om den en annan dag.....



Så överraskad och glad jag blev, när jag första kvällen i Barcelona upptäckte att jag vunnit i oktober utlottningen här. Och när jag kom hem låg paketet i brevlådan. Så fina tyger och väldigt sött band! Nu får jag tänka till hur jag ska använda dessa. 1 idé har jag, men det kan ju dyka upp fler:-))
Tack så mycket för den överraskningen! 

2 kommentarer:

annicka sa...

Det var ju en överraskning att få lite tyg, bara sådär.,
Ja vilka fina lyktstolpar, kul att du fotograferat dem

Kikki Ragnarsson sa...

Grattis till vinsten! Dina T P-block är sååå fina.
Jag gillade också lyktstolparna i Barcelona precis som parkbänkar, balkongräcken och all annan utsmyckning som fanns precis överallt. Det ska bli kul att få se dina bilder.