tisdag 29 april 2014

Tula Pink - april

Mina aprilblock har varit klara ett tag, men har inte kommit mig för att fotografera dem tidigare. Nu är det gjort, och jag kan redovisa dem. Men det blev bara 6 av den här månadens nr, eftersom jag sytt några andra tidigare. Och om jag nu tänkt rätt, så behöver jag inga fler för att få ihop ett litet täcke. Så dessa blir nog de sista från mig.
                                     Och här är de som jag sytt "extra".
Hade räknat med att jag skulle ha börjat sy ihop dem vid det här laget, men så har det inte blivit. De senaste 4-5 dagarna har inte orken räckt till mer än lite handsömnad emellanåt, men mest har det varit sängen som gällt. Nu börjar jag dock skönja en liten förbättring.....

1 kommentar:

Kerstin sa...

Härliga block! Ser fram emot att få se hur din kvilt blir.
Kram Kerstin