måndag 2 februari 2015

Mycket snö har vi fått de senaste dagarna.
                                Det har skottats och byggts....
Även jag skottade en hel del, även om nu inte jag råkade fastna på någon bild. Beviset för det känns i ryggen idag:-)) Snöar gör det här idag också, men idag får nog skyffeln vara för min del......
Har rört mig ganska så flitigt under januari. Blev inspirerad av Anette att räkna ihop hur långt jag gått. Fick det till 8 mil och 3 km här. Men då hade mobilen "lagt av", under 2  promenader, så med dem borde det vara drygt 1 mil till. Det har även blivit  en del skottande, samt 3 cirkelgympapass.
Men här har inte en maska stickats, däremot har det sytts och kviltats lite:-))

Så nog kunde jag väl med gott samvete unna mig en sån här cupcake?:-))
         Lite extra roligt att baka är det ju, när man har ett par nya tillbehör att testa.

Nu har nog ipoden hunnit laddas, dags för dagens promenad. Då kanske man senare idag kan unna sig en bit av gårdagens björnbärskaka?

4 kommentarer:

Catarina C sa...

Vilka härliga kakor och visst är det skönt att unna sig en kaka när man har varit så flitig som du. Ska också ta och räkna ihop vad det har blivit i januari! Kram

annemarlen sa...

ja, vilket snöande. Jodå, det blir nog en del när man räknar ihop....men det ska inte jag göra :))
Nu är jag mer intresserad av vart du köpt den roliga knappformen? Känns som en "skoj att ha"pryl.

Ha det gott, kram till dej.

Gudrun sa...

Bra jobbat. Här promeneras varje dag också-inkl lite bergsklättring:-)) kram

Mia sa...

Snö är härligt i lagom mängd men nu räcker det!! Det har blivit några promenadmil för mig med denna månad, jag går för det mesta minst 10 000 steg om dagen. En kaka måste man unna sig och med ätliga knappar till och med!