onsdag 5 oktober 2016

I väntan på.....
inte Godot, utan på att jag ska få tid för symaskinen igen, så tänker jag mig tillbaks till ytterligare en kviltutställning under sommaren.
Tyvärr blev besöket i "Quiltköping" kortare än tänkt p.g.a. att kursen jag tänkt gå, blev inställd. Men ett dagsbesök blev det i alla fall. Utmaningskviltarna tror jag de flesta sett en hel del av, men det fanns ju också några inbjudna utställare. Tyvärr hade jag glömt kameran hemma, och jag har svårt att ta bra bilder med mobilen. Men några bilder fick jag med mig hem......
Sofie Eres

Följande bilder av några medlemmar i gruppen "Konstkvilt".

De 3 på första bilden av Yvonne Kervinen

Följande 2 har Judy Doolan Kjellin skapat.


De 2 till vänster av Anne Jennische, den högra av Monica Danielsson Bichsel.

Avslutar som i förra inlägget med en bild av mitt pågående handsömnadsprojekt som nu vuxit lite mer.

Inga kommentarer: