tisdag 5 februari 2019

Äntligen något färdigt!
För yttersidans tyg var klart redan i början av december förra året.
Att jag ibland gillar att använda starka, glada färger kan man nog se här😊
Min 5:e Bionic Gear Bag är klar, och denna tänker jag behålla själv. Det är den 2:a större jag syr efter egna mått. Och äntligen får även den stora saxen plats ordentligt!
                                         Så här blev den.
 Här under finns också en jag sytt i mönstrets originalstorlek med för jämförelsens skull.
Tyvärr blir den inte använd kommande helg, som tänkt var. Men det kommer nog fler tillfällen!😊

6 kommentarer:

Unknown sa...

Snyggt men båda är snygga! Kram Monica

Annika sa...

Snyggt, snyggt. Kram Annika

Gudrun sa...

Nu gick det att kommentera,vilken tur!!!
Superläckra!!!Tusen tack för all hjälp med bilder och stöttning under min sömnad.

kram Gudrun

Gunilla sa...

Båda två är jättefina.
Storleksmässigt föredrar jag "den lilla".
kram
Gunilla

Catarina C sa...

Jättefin, är det remsor du sytt ihop eller ser tyget ut så från början?
Kram Catarina

Kerstin sa...

Superfin i härliga färger!
Kram Kerstin