måndag 20 maj 2019

 Hemma igen......
från symestern i Lennartsfors hos Lapp-Elisa.
 Mer inspirerande miljö är svårt att hitta. Denna gång fick vi även möjlighet att träffa några nya och nygamla syvänner.   
                           17:e maj hade förstås Elisabeth flaggan framme!
            Började med att träna frihandskviltning med linjaler. Detta fick bli en del av
            förvaringarna till dessa linjaler.

 När vi nu träffade några nya syvänner, så blev det även lite "show and tell" på temat förvaringar. Det fanns åtskilliga!
 Med 3 stycken i bilen som samåkte, så blir packningen stor! Lite ovisst hur det skulle bli denna gång, dels var det en ny bil, och vi hade alla denna gång våra stora symaskiner med.
Men med 2 säten borttagna, så gick det riktigt bra!
Numera har det blivit tradition på väg hem, att vi tar vägen runt Värmskog för att äta deras räksmörgås till lunch. Fotar man mackan från "rätt" håll så ser man inget bröd. Men det missade jag denna gång 😊
Min vanliga browser behagar inte fungera idag så jag har behövt använda en annan till detta inlägg. Och denna vill inte riktigt "hänga med" på mina redigeringar......

Ps. Och efter publiceringen, testade jag Chrome igen. Och nu fungerade det, och jag kunde redigera! Ds.

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken härlig syhelg du haft! och så många fina och bra förvaringar ni sytt!
Kram Kerstin

Gunilla sa...

Kul med bilder men tyvärr kan jag inte förstora den första!
Härliga dagar i vackra Värmland!
kram

Catarina C sa...

Vilken härlig helg ni har haft hos Lapp-Elisa och fina och många förvaringar fick ni ihop! Kram Catarina

Immi sa...

Så härligt det är att träffa likasinnade och så mycket fint ni hade att visa upp för varandra.
Kram Immi

Gudrun sa...

Härlig utflykt och ett underbart ställe att besöka.Jobbade gjorde ni också:-))
Kram Gudrun