tisdag 28 juli 2020

Har jag bestämt mig?
Nej, inte alls...... Har sytt några fler halv-och kvartscirklar sedan förra inlägget.
                                     Men mest flyttar jag nog runt på dem😊
           Inte så van vid att sy så här oplanerat. Men det är ganska roligt det med!
                   Vad händer om jag bara vrider lite på kvartscirklarna?
 Ska jag sy några halv- eller kvartscirklar till? Eller kanske först klippa till så många "hörnbitar" till, som jag kan få ut av det resterna från det grå bakgrundstyget från framsidan?
Är osäker på hur många block jag kan behöva, för att bakgrundstyget ska räcka..... Men snart behöver jag nog bestämma mig och våga börja skära i bakgundstyget.....
                Någon som har lättare att bestämma variant än vad jag har???

3 kommentarer:

Annika sa...

Så härliga halvcirklar. Kram Annika

Kerstin sa...

Inte lätt att bestämma vilken det ska bli. Lika läckra var och en på sitt sätt.
Lycka till med fortsättningen. Blir kanon vilken du än väljer att sy.
Kram Kerstin

annicka sa...

ja nu har du kanske bestämt dig? Det beror ju också på vad det ska bli...'men den sista bilden är häftig tycker jag och även de långa ringlande ormarna.