fredag 26 april 2024

 Sylusten har inte riktigt återvänt ännu......

men några småsaker har det ändå blivit. Försökte locka fram lusten genom att sy ytterligare en liten korg, den här gången med tanke på påsken.

Ett grattiskort till en av syvännerna lyckades jag också få till, trots att jag inte riktigt hittade någon inspiration. Det brukar väldigt ofta bli något blomliknande den här tiden på året......
 
Sen råkar det vara min födelsedag några veckor därefter. Och då var det jag som hade sån tur att få så fina kort.


I stället för att fortsätta att kvilta på senaste syträffen kände jag för att sy något nytt. Upptäckte att ett par grytlappar blivit utslitna. Dags för ett par nya som nu blivit klara.
Det var allt som fanns att visa upp för denna gång.
 

1 kommentar:

annicka sa...

Så kul att du lagt in lite på bloggen! ja det är så kul med vykorten till o födelsedagar! Din repkorg blev så fin!!